Ronimisministeerium – eripakkumised meestele juunis

Ronimisministeeriumis on radu kõikidele tasemetele, st alustada saab alati lihtsamatest ning jõudumööda liikuda raskemateni.
Ronimisministeeriumis on radu kõikidele tasemetele, st alustada saab alati lihtsamatest ning jõudumööda liikuda raskemateni.

Juunis toimuvad Ronimisministeeriumis meestele juhendatud ronimised (tasuta juhendaja kindlatel aegadel) ning perega minnes eripakkumine. Täpsema info leiab vastava Facebooki event‘i alt. Kuid enne veel uurisime tegijatelt, mis koht see selline on.

Mis on Ronimisministeerium ning mille poolest erineb teiststest ronimiskeskustest ?

Ronimisministeerium on esimene eraldiseisev ronimishall Eestis. Lisaks sellele teeb koha eriliseks seal viljeletav ronimisstiil – bouldering, mis tähendab ronimist kuni 4m kõrgusele pigem mööda tehnilisi ja lühikseid radu. Kui paljudele tuleb silme ette sõna “ronimine” kuuldes ronimine koos köitega, siis Ronimisministeeriumis on köite asemel kasutusel spetsiaalne pehme madrats, mis kaitseb kukkumise eest.

Kuidas erineb meestele suunatud ronimine tavalisest ronimisest ? (Huvi tekitamiseks võiks tausta natuke valgustada, mis on “meestele juhendatud ronimised”)

Ronimisministeeriumit saab külastada nii omapäi kui ka koos varasemalt broneeritud juhendajaga. Avamisaegadel iseseisvalt tulles saab kogu info ohutuse ja radade märgistamise kohta administraatorilt, siiski edasine avastamine toimub omal käel. Meestekuu raames pakume välja võimaluse meestele külastada meid juhendatud aegadel, st juhendajad on teie jaoks juba olemas ning valmis esimese kokkupuute ronimisega ülimalt lahedaks tegema. Juhendajad vastavad kõikidele kohapeal üleskerkivatele küsimustele, aitavad sooja teha, jõukohaseid radu valida, annavad nippe, kuidas radu lahendada (enamasti jääb eneseusust puudu:) ehk piltlikult öeldes hoiavad juhendajad meestel kätt ning garanteerivad, et esimene ronimine oleks äärmiselt positiivne ja elamusterohke.

Kas ronimine on füüsilisele vormile ka hea ?

Ronimist, eriti just bouldering´i saab võrrelda jõusaalis käimisega, ainult see on palju põnevam ja väljakutsuvam. Ronimine on suurepärane kogukeha treening, mis treenib lisaks jõule ka koordinatsiooni ja liigutuste täpsust. Oluline on ka sotsiaalne aspekt, nimelt soodustab ronimine suhtlemist ronimiskaaslastega.

Kellele soovitatakse ronimist ? Kas sobib ka neile, kes ei ole päris ideaalvormis ?

Ronimisministeeriumis on ronimist lastest kuni pensionärideni, st meil on väga erineva raskusastmega radu, seega kõik leiavad endale midagi jõukohast. Ronimiseks ei ole vaja eelnevalt jooksmas või jõusaalis käia, parim treening ronimiseks on ronimine ise.

Kas ronima tulemiseks peab olema väga tugev ning mis on eeluseks, et esimene ronimine oleks mõnus ?

Radu on kõikidele tasemetele, st alustada saab alati lihtsamatest ning jõudumööda liikuda raskemateni. Tugevust kompenseerib tehnika ning just selleks ongi juhendajast kasu, kes saab nippe anda.

Mis selga-jalga peab panema ?

Selga võiks panna mugavad sportlikud riided, mis kataksid põlved. Jalga saab rentida spetsiaalsed ronimissussid, mis on küll algul pisut harjumatud, kuid tänu nendele on palju lihtsam ronida kui oma jalanõudega. Ronimissaalis on lubatud kasutada ka oma puhtaid vahetusjalatseid.

Vaata lähemalt:

Ronimisministeerium Facebookis
Vaata pilte Ronimisministeeriumist

mai 15, 2015